Time Now

Tuesday, February 24, 2009

~Supervisor FPPSM~

.

Hurmm...tadi ptg dpt sms dr Dr. Hazarina...... Dia suh jumpa dia esok.....jumpa Dr. sekali masa hari rabu 4/2..masa jumpa dgn dr. hazarina bincang pasal tajuk yang aku nk buat utk thesis nih...child track nih...dia kata ngan aku tajuk nih ader market tpi kat bandar2 besar la dia bagi cth try letak utk testing kat SOGO..alhamdulillah...then dia suh aku bagi cth report yg aku penah htr utk pre-seed sbb dia kata dlm tuh pun dh ader sesikit business plan....tuh yang aku dpt sms dr dia tuh....

Actually dr minggu lepas dia suh jumper dia tp sbb bz ngan gi KL masih tak dpt berjumpa dgn dia....InsyaAllah esok lepas kelas en. ahmad zaidi dpt la jumper dia...

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment